måndag 1 februari 2010

kallt och massa snö




jag är så trött på all snö..Jag vill ha vår!!Mina frö som jag sått börjar komma upp. Men det är väl bara att inse att snön ligger lite till. Kul för killarna som kan vara ute i timmar i snön:)) Kände inte mig alls pigg i dag när jag vaknade.Har egentligen känt mig kass hela helgen men det har varit så rolig helg att det gått i alla fall. Men i förmiddags har jag inte gjort många knop.och jag som var helt själv,borde ju passat på att göra massor.Men med ont i huvudet och i nacke så var jag inne hela förmiddagen. Kände mig piggare efter ett antal alvedon och tog en tur ut till kaninerna och fotade mina söta rex anlags bärare. De är ju så söta. Tog även en bild på far och son som är Gondoz och napoleon. Fick titta två gånger för att se vem som var vem när jag borstat dem klara. ja för efter allt parande ser inte mina teddy kaniner kloka ut....Några har jag klippt ner. jag får trösta mig med att det växer ut igen.Men nästa år så ska jag klippa ner dem före jag sätter i hop dem för parning. Fotade även Glamors söta ungar som växt en del.Dem ser ni i till salu bloggen.

2 kommentarer:

  1. Kaninerna är så söta!
    Roland berättade nyss att det skulle börja snöa vid middag i morgon och snöa 1 dygn.
    Hoppas han lurade mig;)

    SvaraRadera
  2. Vågade jag ha kaniner för mina hundars skull så skulle jag köpa hela bunten för de är så himla söta.

    SvaraRadera