tisdag 8 juni 2010

ont




Ja här är det så tråkigt. Har fått ont i ryggen så att man knappt kan röra sig. I dag fick jag hjälp upp ur sängen av gubben ,hur jag ska få på byxorna är en annan nöt att knäcka för han pep till jobbet. Trodde väll att jag skulle fixa att jobba men det är ju bara att glömma. Tycker det är så jobbigt att vara hemma och inte kunna göra något. I går fick jag hjälp av killarna med alla mina djur,för det är ju mindre roligt att ha när man inte klarar av att fixa själv. Men killarna var så snälla och hjälpte mig över en timme med att byta vatten till kaniner,kycklingar och höns. Lyste mina ägg i kläckarna i går efter att vi lagat lampan och tyvärr var inte pärlhöns äggen befruktade som jag köpt men maran äggen var befruktade. Stolparna till mitt nya nät har kommit i marken så nu hoppas vi att det andra snart är klart också.

1 kommentar:

  1. Inte roligt alls att ha ont i ryggen.Jag hade det för någon månad sen.Kunde inte ta på mej byxor, strumpor och skor.Fick ligga med mocrokudde och alvedon.Jag ska inte klaga för du har det värre med alla barn och djur.Krya på dej.

    SvaraRadera