lördag 16 april 2011

Kitty dräktig



Ja man går här och kollar på Kitty ..är hon dräktig eller inte. Hon har gått 3 veckor på söndag och i dag har hon inte velat att äta. Det är ju positivt men jag vågar inte hoppas. Jag hoppas ju så klart att det ska bli valpar här i vår. Det hade varit så kul. Har varit så dålig nu i veckan åkte på influensa och det är inte förren i em som jag varit feber fri och faktiskt varit ut. Har inte orkat göra något utan har mest tittat på när min kära man har fixat med min nya fina hundgård. Mina satin ungar har öppnat ögonen och de är bara så underbara.

2 kommentarer:

  1. Mycket hår blir det, men Robin bidrar ju till att fågelungarna har det varmt och skönt! Det är bra!

    Till och med dvärghamstern hårar men bara lite...
    Hoppas att Kitty är dräktig!

    SvaraRadera
  2. Åååh vad jag håller tummarna!!! Hoppas så att hon är dräktig! Då blir din födelsedags present ju helt komplett :-)

    Kramar Anna o Ixion

    SvaraRadera