fredag 4 september 2009

förkyld


Ja här är det förkylt.Fick vara hemma från jobbet i Torsdags för att jag hade feber och ont i halsen tråkigt.Och mitt i allt så fyller tvillingarna 8år.I dag nämligen...skulle ärligt helst ligga i sängen och höra på en ljudbok. Var tvungen att sticka och handla lite inför kalaset och kom på att jag behöver ny katt sand.Vilken djungel!!!Har ju inte haft inne katt innan så jag är helt ny på det här.Mycke har ju hänt sen 90 talet med katt sanden.Kiss blir klumpar och är lätt att plocka upp.skit bra !!Men gissa om man blir förvånad när jag hällde ut sanden jag köpt i dag.Det ser ut som massor av diamanter tycker Viggo.Med blåa prickar.Enligt påsen ska det vara lukt fritt!!????Det ska ju bli intressant att se om det stämmer.

3 kommentarer:

  1. Krya på dig och Gratta Grabbarna!

    SvaraRadera
  2. Trist att vara förkyld. Hoppas det går över fort.

    SvaraRadera
  3. Har haft den där kattsanden när jag började med mina innekatter, den dög inte, den ena började göra utanför och i dotterns säng. Nu köper jag Cats choice och det luktar ingenting när jag använde denna. Nu är ju katterna ute på sommaren så det blir inte så mycket i lådan som på vintern.
    Krya på dig!
    //Susanna

    SvaraRadera