tisdag 22 september 2009

väntar







Så har man semester och väntar nu bara på att valparna ska komma. Man blir inte färdig att göra så mycket då man inte vill lämna Wilda något själv hemma. Tankarna har i dag gått till Karina som har fått ta bort Lisa i veckan . Lisa var en av setter tjejerna som brukar vara med på lång promenaderna Vi kommer alla att sakna Lisa. Det har regnat mycket här i dag så mina nya kalkon hönor fick hastigt och lustigt flytta in i det ny tvättade stallet. Jag fick dem av Petra och Jocke då de var här i helgen och hälsade på. Tusen tack för dem!! Blev jätte glad. Gladast blir kalkonen Tord då han får två nya fruar:)) Men eftersom de är lite unga och små så får han vänta på att få träffa dem.



Vet ni om att jag har en Friskies katt?? Det såg jag när jag tog en bild på Fanta så ser han just ut som katterna på mat påsen.

1 kommentar:

  1. Tack Anna! Det är jobbigt att vänta...det tycker nog både du och Wilda!

    Skicka en bild till Friskies på kissen.

    Birgitta

    SvaraRadera