måndag 27 juli 2009

trädgårdsdammen




Är så irriterad för att jag inte kunnat fixa färdigt min damm.Behöver en kantmatta till att dölja lite av det fula svarta som syns ...men med min vanliga tur så var den slut och man fick beställa hem mera.Alla fiska var slut men efter ett besök på tropic stallet utanför tyringe så har vi fler fiskar. De hade många fina att välja på.Pump.fiskar och vissa växter är nu på plats.


Wilda är en lite kul hund.Första dagen hon kom hit blev hon så förjust i både Folke och Kitty.Hon försökte fler gånger bjuda in dem på trekant men Folke tyckte att det blev för jobbig med två tjejer som nästan började bråka om han, och ingen av den var i höglöp,smög till slut in och gömde sig i korgen i köket.

1 kommentar:

  1. Stackars Folke, det är inte lätt att vara populär!
    King är min bruna drömhund, jag har alltid drömt om en brun, brun hund. Trodde knappt att det var sant när bilderna kom ifrån Martina.

    Kitty är jätte söt! Jag tycker att det är så snyggt med bruna ögonbrun, vilket uttryck! Förstår dig, vissa stjäl ens hjärta!
    Tjusigt med damm, det kanske kan bli en önskedamm?
    Ha' det bäst!

    SvaraRadera