onsdag 1 juli 2009

jordgubbar







I dag har jag och Lina varit och plockat jordgubbar.Det blev en hel spann.Har tänkt att göra lite sylt för det är ju så gott.Ångrade mig nästa när jag kom hem och var tvungen att stå och noppa alla jordgubbarna.Det är ju mindre kul . Idag har det åskat från och till hela dagen tycker jag. så obehagligt.Tycker inte om åskan.



I går var hela gänget hos veterinären Kitty har ju haft problem med halsen men det var bra nu som tur och passade då på att kolla de andra hundarna.Alla var friska men Folke har lite problem med sitt tandkött som är lite rött i mellan åt. Vi hoppas ju att det ska gå att fixa till.:))



Fick klippa kaninen då han var så varm.Blev inte så snyggt gjort denna gång men jag hade lite brått.får putsa till han i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar