fredag 31 juli 2009

Rasspecial i Tollarp







I dag har jag varit på avelforum och agility i Tollarp på rasklubbens rasspecial. Det var trevligt. Kidsen var ut placerade hos mormor och farmor så det var inte brått hem efter avelsforumet. Jag stannade och tittade på agilityn och det var riktigt kul.Det var många som var jätte duktiga.Jag var ju tvungen att spana in Birgitta och Rippåsens King och de var jätte duktiga.Jag är riktigt sugen att gå en kurs i agility med Kitty måste jag erkänna.Fick även se ett barnbarns barn till Folke som heter Änglarnas Absolut Kurant som också var så duktig i agilityn.

1 kommentar:

  1. Hej
    Om en halvtimme åker jag till Tyskland, sen hoppas jag att jag är hemma så jag kan åka till Tollarp på söndag. Våra hundar tävlar inte förrän vid 14-tiden i morgon.
    Kram

    SvaraRadera