söndag 2 augusti 2009

jobbig helg




Så är helgen slut.Det har varit roligt att se alla gårdshundar och träffa allt folk. På lördagen så var det hanar och det var skönt att bara kunna sitta och titta i lugn och ro.Det var roligt att få se skrållans pappa i veteranklass. På Söndagen hämtade jag upp Lise-Lotte som hängde med trots att hon varit i tyskland och ställt hund och kommit hem på natten.Hon visade skrållan till mig i champion klass.Några av mina valpköpare kom och visade sina hundar.Det var kråkeberga Gårds Aya och Kråkeberga Gårds Hanii som kom. Kitty tyckte som vanligt att det hela var helt onödigt och ville hellre ligga i mitt knä.. men visade sig visade sig ok i ringen.Lite mera fart kunde man ju önskat.

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma Anna!
    Grattis Skrållan! Hon är verkligen såå snygg!

    Kitty, Agility är jättekul!

    Om du har vägarna förbi så hör av dig!
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Söta hundar, men jag tycker fotografen skötte sig dåligt! Massor av gräs i framkanten på bilden med Novas valpar och så avklippta huvud på ägarna. Skärpning!!
    Hälsning från fotografen själv;))

    SvaraRadera