måndag 24 augusti 2009

förbannad




I bland blir man förbannad. Vi har en lite runda i skogen som jag brukar gå med hundarna.Det är ingen lång runda utan vi kallar den snabbis rundan. Vi har själva gjort en väg genom varan skog på våran mark.Först så är det en idiot till svamp plockare som gapar och skriker att jag ska koppla hundarna.....tror inte att jag gör det på min mark,Hundarna var inte nära han överhuvud taget..Sen när man går rundan upptäcker man att folk har suttit och ätit pizza och druckit öl.Det gör ju inget om de plockat med sig skräpet efter sig.Det är inte första gången och det är säkert inte sista gången man får plocka upp skit efter andra.

1 kommentar:

  1. Men va fan....
    Nu får väl folk skärpa sig!!
    Vi kommer en dag settertjejerna och jag, så anfaller vi tillsammans;)))

    SvaraRadera