onsdag 26 augusti 2009

utbildningar


I går var det full rulle.Satt upp får stängsel med Lina.Städade ut det sista i mitt kanin stall och hämtade även hem några kaniner. På kvällen var jag på möte hos Lise-Lotte.Det var dags att kolla av hur mycket av utbildningarna i nordskånska kennelklubben 2010 som är färdigt och spikat. Sitter med i kommittén för utbildningarna i Nordskånska kennelklubben. Det blir många föreläsningar så det ska bli spännande. Vi började även prata om en resa till England till våren. Vi vill nämligen åka till Crufts tillsammans. Så nu får man börja spara pengar.

Såg även att kenneln jag varit i kontakt om en Rhodesian Ridgeback valp varit och kollat upp om tiken var dräktig. Det var hon så nu hoppas vi så klart att det blir en tik valp till oss,och att allt går bra.

3 kommentarer:

  1. Det hade verkligen varit kul att åka till Crufts jag har aldrig varit där.
    Vad kul att tiken var dräktig. Jag håller tummarna att där blir en tikvalp till dig.

    SvaraRadera
  2. Crufts verkar spännande! Ska vara en upplevelse!
    Kan man ställa gårdshundar där? Hund2009 är kvalificerande BIR & BIM...

    Spännande med nya hundar! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. ni får hänga med.det är en upplevelse .Har varit där en gång innan.Kollade på Collie,pointer,jack russel och shoppade så klart:)))

    SvaraRadera