fredag 23 oktober 2009

lång dag




I dag har jag jobbat.Jag jobbade extra i dag .Det var ju inget vidare att köra i från Missy i dag,men Paul var hemma i dag också.Hon är så go.Lite kallt tycker hon allt att det är.I natt har hon sovit i Kittys korg med sin snutte filt över sig.Det lär ju inte dröja förren hon växt i från kittys korg.Hon är ju redan lika stor som Kitty.Robin har inte sagt ett ljud om Missy.Han tittar inte på henne och låssas som om hon inte finns.Fast hon får ligga hos han i korgen.Det tycker han är ok.

4 kommentarer:

  1. Så söt & ser så len ut, hade jag bott nära hade jag gärna åkt förbi och klappt och gosat! & spanat in Ebba.
    Så Robin föredrar att sova "själv"? Vad tycker tjejerna o Folke om nytillskottet?

    SvaraRadera
  2. jag kallar henne min silkeshund.hon är så mjuk så att det inte är sant:))Tjejerna ,helst kitty gilla Missy.

    SvaraRadera
  3. Åh, såååå söt, det är denna sorten som man kan pussa ihjäl och så kan man ha öronen som "snutte".Ha det bra...

    SvaraRadera
  4. Så gullig hon är och vad skönt att de andra hundarna tycker om henne. Om hon är lite frusen av sig så har hon väl inte gillat dagens väder med konstant regn, för det gör inte jag och mina hundar. Trots att det är "hundväder" som man säger. Ha det gott! Kram

    SvaraRadera