söndag 18 oktober 2009

synd om


Det är faktiskt synd om mina hundar. Blicken jag fick i dag då jag kom hem från jobbet var inte nådig. Var hade jag varit hela dagen??Och utan dem!!Hur kunde jag. och hela veckan har ju varit hemsk då den kantats av sjukdom så att träffa setter tjejerna har inte blivit av. Ja förutom en lite snabb runda då jag hämtade äpple hos Lise-Lotte. Då blev det lite bus med setter tjejerna. Vi får väll se hur det blir nu i veckan.Jag drömmer om att åka en runda till havet med fika korg och hundar.Och så klart Setter tjejerna. På Torsdag ska vi hämta Missy ,så nu längtar vi dit. Vi önskar så klart att herr Dahl snart är frisk så allt blir som vanligt igen.

1 kommentar:

  1. Stackars er i Kråkeberga! Men det ser i alla fall ut som om Folke kom ut på en liten sväng....
    Mina hundar eller i alla fall Tea och Bella var med mig i skogen innan jobbet. Sen tog Emma Moa och Filippa med sig hem till Jonas. Där hade visst Filippa riktigt roligt, Emma sa att hon var helt galen;)) Härligt med så pigga gamlingar!

    SvaraRadera