måndag 30 november 2009

foto




I dag har jag fotograferat mina kaniner. De är så söta!!om ni undrar hur det går med den kanin honan som byggde bo i golvet i stallet .Så kan jag säga så här att hon inte är klok. Hon har bitit hål på två säckar foder...tur att man hade foder tunnor att hälla över det i. Hon har badat i en spann med vatten och klorin och ja hon blev väldigt ren och fin om tassarna,men klarade sig otroligt utan några men.Hon har jagat katten så att fanta är livrädd för kaniner.Till slut blev jag så trött på henne att hon fick flytta in i rymnings säker bur. Ungarna har växt som bara den och nu ser man att det blir lite olika färger i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Ja, det blev måååånga bilder, men vi vet ju att du älskar att fotografera kaniner!
    Om ett par dagar kan ni se alla på hemsidan....

    SvaraRadera
  2. Men ååååh, sååå söta :)

    SvaraRadera
  3. De va en jobbig kanin! Jätte söta ungar.

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Ciklider är ju Peters största grej, han brukar påpeka att han inte bara är "akvarist" utan även "ciklidist". =) Jag är ju inte jätteintresserad själv, men det är väldigt tacksamt att han har intresset, för det är väldigt fint här hemma! =)

    Vilka supersöta kaninungar!!!

    SvaraRadera