onsdag 11 november 2009

går så fort


Fattar inte var tiden tar vägen.Ebba växer som bara den och Missy har passerat 10 kg strecket!!Jag känner att man hinner knappt med allt som man ska göra.Det blir en del koppel träning av Missy och även tränat att stå fint och koll av munnen. Hon är jätte duktig. Ebba har också fått prova bordet och kolla tänder och det funkar bra där också. En del föreläsningar blir det och i går tisdag var jag och lyssnade på ett fördrag om uppfödarmiljö och avelsurvalets betydelse för kommande hundgenrationers beteende. Det var riktigt intressant. Nästa vecka bär det av till Malmö och då ska jag lyssna på Memea Mohlin. I helgen är jag ledig. Är faktiskt ledig fredag ,lördag och söndag.

3 kommentarer:

  1. Missy ser trött ut!
    Ska väl bli skönt att vara ledig så många dagar i sträck?? Det gillar nog killarna:))

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är med att träna dina hundar.
    Visst växer de som ogräs. Mina små valpar växer så det knakar. Får valpköpare till helgen.
    Funderar på att åka på träff i Falkenberg 19 nov, men har inte bestämt mig än.

    SvaraRadera
  3. Skönt med en ledig "trippel" som det kallas på makens jobb.
    Hoppas att du får en härlig lååång helg!

    SvaraRadera